FaZe Clan Real Life Treasure Hunt - Challenge

Birt 19 mar 2020
🤡 Order FaZe Rug's 1st Movie: inviz.tv/
🇺🇸 #FaZeUpAndVote: www.whenweallvote.org/fazeclan/
🔥 NEW FaZe Clan Merch: fazeclan.com
🔴 Watch us live: twitch.tv/team/faze
👻FaZe Clan on Snapchat: www.snapchat.com/discover/Faze_Clan/9594979179
💻 FaZe Clan on Twitter: FaZeClan
📲 FaZe Clan on Instagram: fazeclan
😄 FaZe Clan on Facebook: TheFaZeClan
🎮 FaZe Clan Esports Update on Twitter: FaZeUpdate
The Energy Drink for Gamers by GFUEL
🥤 gfuel.com/faze
🤑 Discount code: "FAZE"
The Headsets, Keyboards & Mice we use by STEELSERIES:
💻 steelseries.com/esports/faze-clan
The Controllers we use by SCUF GAMING
🎮 scuf.co/faze
🤑 Discount code: "FAZE"

Ummæli

  • Who do you guys have winning this challenge?? 👀

    • Faze Rug and Faze Nikan

    • Rug and nikan

    • i love all you guys and your video but i never laughed so hard at one of your vids besides watching nikan run

    • Rug

    • @TheBloxCommunity Hi

  • green green yellow yellow gee blue blue yellow green yellow blue green green red red yellow blue blue yellow green yellow blue green green red red yellow blue blue yellow green yellow blue green green red red yellow blue blue yellow green yellow blue green green red green green yellow blue blue yellow green yellow blue green green

  • where are the numbers

  • Lol I love how faZe rug is just taking pictures while nekain is doing the work 🤣

  • poor orba

  • Like of you ar from Sweden

  • I can’t believe I watched this whole thing without skipping anything

  • Faze rug team

  • I commented and liked where are the phone numbers?!

  • The poor cameramen

  • "Where the homeless people at?" ~Apex

  • 15:36 lol I couldn’t stop laughing 😂😂😂😂

  • They call apex short , rug is smaller

  • I watched the whole thing

  • 29:48 apex LMAOO

  • I watch this video once a week

  • In to the field

  • Congrats Rug and Nikon 🎉 Good job to the others.

  • Where’s apex number give it right now

  • CHEATERS NEVER PROSPER

  • Team faze rug and nickan hope you win this hunt game

  • How did teeqa catch up with people and the bus stop they were taking their time

  • Hi

  • Alright bet czzz

  • FaZe up

  • cizzorz puts in £1 dollar (another dollar this game is so expensive)

  • Wow time flies

  • FaZe Rug my boy won the race FaZe nikkon my boy too won the race

  • Go team Middle East

  • everyone is working and rug is just is taking pictures with fans

  • Yes i love the rug and nikan team Middle East!!!!

  • I wanna do this with my 5 friends

  • I like how realistic tiko was being

  • Half of the vid was Rug just taking pics with fans (^^)(^^)(^^)

  • Who need a team 👀👀👀

  • vegan

  • team middle east all the way

  • Before COVID-19 😐

  • ?

  • It was funny how orba wanted to win but teego just wants to chill

  • Can the faze clan go to gta v and fined the faze house and make a video

  • Lol

  • I watched all

  • Yall need to do another one!!!!

  • Nobody: apex throwing cizzorz hat

  • Watched whole the video just found out that it took an hour but its worth it

  • Started watching last night and fell asleep 😂 time to pick it up from where I turned it off lol

  • And can’t of Ford it

  • Will y’all pls lower the price for your merch bc I really like it

  • How does this vid only have 140 thousand likes

  • Will y’all do the same thing but where no one cusses

  • Everyone wearing hoodies expect orba

  • Fgh

  • Fire video

  • The bihbdawchaverb Irafegifureblivelifblaife cfilae cfjvae. I,f I flea. Fadli

  • Nice $gucxii916 🙏🏽

  • The fact that I couldn’t watch a 1 hour film but I easily watched this and didn’t even notice😂

  • 1 hour

  • The whole vid teeqo and orba just chillin the whole time lol

  • Comment

  • i watched the whole thing smh

  • I just realized it’s 1 hour

    • Yea it 2 am im like 15 min in... 😴

  • Do miss the old days but this is not bad content at all, Merry Christmas everyone👐🏼

  • This was awesome I need more plz @faze clan

    • If u do this more I will pay u a 100k

  • Yes gooo ! to the middle east I love being middle eastern we number one in everything you already knowww

  • None of them had masks Covid 19

  • I am a new faze member btw

  • 🫔🫔🫔🫔🫔

  • 3:59 reminds me of GTA 5

  • Fam faze rude like they keep laughing even if the man says stop like fam

  • FaZe Clan in gta5

  • That's in gta 5

  • Team middleveast

  • Rug and nikan are dealers 21:14

  • who else saw that guy in the back at 51:53

  • This is how many people agree that the beach and peer look like the ones from GTA 5 👇

  • 5:00 im dying 😂😂

  • LETS GOOOO MIDDLE EAST

  • Is this like the first time rug's in a faze video

  • 7:46 lol that girl said to you hi and you just ignore her

  • Best faze vid please faze do moreeeee

  • Everyone's cameraman: omg this is so bad im geting so tired Teeqo and Orbas:This is chill bruvva😴😎🤙🤘

  • dfdfdf

  • Is it just me or teeqo got on my nerves of how many times he mentioned he was just chilling and walking around

  • Leak the number

  • i love teeqo hes the best

  • The place there on is the gta 5 mapp

  • Who is with team rug?

  • Who is with team rug?

  • Who is with team rug?

  • Who is with team rug?

  • Who is with team rug?

  • Who is with team rug?

  • Who is with team rug?

  • Nobody: Me:is that lester

  • Rug was really thinking bout a different four letter word. If u know what i mean😈

  • God bless everyone and protect everyone y’all be blessed and safe Amen 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  • Can’t believe I stayed here for an hour 😂😂😂😂

  • Hi

  • Y’all 2021 is coming